Program Usaha menjejaki bekas murid Datuk Panglima Abdul Mulok

Slide74
Pihak Wannura Kampus sedang berusaha menjejaki bekas murid Datuk Panglima Abdul Mulok di seluruh negara untuk dirakam potretnya serta merekod maklumat peribadi mereka seperti nama penuh, Nombor telifon, umur dan pengalaman mereka sebagai seorang pesilat.

Pada peringkat permulaan kami menjejaki mereka di Kampong asal Datuk Panglima Abdul Mulok Seri Rahmat (Changkat Larang).

Slide24

Diatas adalah potret penduduk Seri Rahmat yang sempat dirakam ketika majlis Khatam perguruan Seni Silat Lintau Asli yang tidak sempat kami rekod nama dan maklumat yang di kehendaki. Sesiapa yang mengenali mereka bolehlah menghubungkami dan sekurangnya mengesahkan samada mereka bekas murid Datuk Panglima Abdul Mulok dan nama mereka, sekurangnya nama panggilan di kampong.

About Sifuli

Bicara tentang makan minum, tidur baring, dan beranak pinak yang membina adat resam untuk kehidupan rohani, jasmani, jiwa dan raga. Diantara weblog Sifuli yang popular adalah seperti berikut: Dukun Asmara bicara tentang beranak pinak. Hipnotis Sifuli bicara tentang tidur baring. Jalan Akhirat bicara tentang adat resam (agama) Doa Ayat dan Zikir untuk rohani jasmani jiwa dan raga. Jika tak suka sekali pun janganlah tinggalkan komentar yang keterlaluan. Kerana segalanya adalah sekadar ilmu pengetahuan. Wasalam.
This entry was posted in Pelbagai. Bookmark the permalink.

Tinggalkan komen